Helgen

Förra helgen var Ragnhild här och sov hos mig från lördagen till söndagen. På lördagseftermiddagen åkte vi in till Capital Mall i Olympia och shoppade. Jag hittade några linnen, en tröja, träningskläder och en skitsnygg jacka som funkar till både vår, sommar och höst. Innan vi åkte därifrån bestämde vi oss spontant för att gå in på en salong och göra lösnaglar. Ingen av oss har haft det förut men det var kul och billigt, 25 dollar för båda händerna. Ragnhild gjorde röda/aprikosfärgade naglar och jag limegröna. Jag hade egentligen velat pierca mig i örat, men eftersom det tar lång tid att läka och jag snart ska ut och campa i öknen var det bäst att jag struntade i det. Det här var inte samma sak, men det är i alla fall en liten förändring. 
Vi köpte med oss mat och milkshake från Dairy Queen på vägen hem och på kvällen såg vi på Supernatural.
 
 
 
 
 
På söndagen åt vi brunch på Burger Claim och sen åkte vi ner till Centralia. Vi kollade i affärer och sen åkte vi till Walmart i Chehalis. Jag köpte det sista jag behöver inför resemånaden (förutom toalettartiklar och sovsäck, som jag ska köpa på plats i San Francisco), som ficklampa, vattenflaska som håller kallt och resevåg. När vi kom tillbaka till huset beställde vi flygbiljetter från San Antonio till San Francisco, och när Ragnhild hade åkt hem beställde jag en resekudde, band att ha mobilen i runt armen och ett nytt objektiv till min kamera (18-135 mm). Mycket pengar som försvann på en kväll där, men det är väldigt skönt att nästan allt är fixat nu. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0